CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

quinta-feira, 19 de março de 2009

Muse - Plug in baby



I've exposed your lies, baby
The underneath is no big surprise
Now it's time for changing
And cleansing everything
To forget your love

My plug in baby
Crucifies my enemies
When I'm tired of giving
My plug in baby
In unbroken virgin realities
Is tired of living

Don't confuse
Baby you're gonna lose
Your own game
Change me
Replace the envying
To forget your love

My plug in baby
Crucifies my enemies
When I'm tired of giving
My plug in baby
In unbroken virgin realities
I'm tired of living

And I've seen your loving
But mine is gone
And I've been in trouble


Tradução:

Eu expus suas mentiras, baby
O que tem por baixo não é grande surpresa
Agora é tempo de mudar
E purificar tudo
Para esquecer seu amor

Meu plug in baby
Crucifique meus inimigos
Quando estou cansado de dar
Meu plug in baby
Em realidades virgens inquebráveis
E cansado de viver

Não confunda
Baby você vai perder
Seu próprio jogo
Me mudar
E substituir o ciúmes
Para esquecer seu amor

Meu plug in baby
Crucifque meus inimigos
Quando estou cansado de dar
Meu plug in baby
Em realidades virgens inquebráveis
E cansado de viver

E tenho visto seu amor
Mas o meu acabou
E estive encrencado
Whoooa.

3 pessoas deram pitaco.:

Luara Quaresma disse...

Amei esse blog tb :)

Vc é cheia de talento!

christofer disse...

serio...adorei o blog....poxa...aquela carta de Valerie....

Anônimo disse...

I love your blog.. very nice colors & theme.
Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you?

Plz respond as I'm looking to construct my own blog and would like to find out where u got this from. cheers

My page ... discount dental Plans